torsdag den 8. september 2011

Xomii - tryed 1. time!

Nu har jeg langt om længe fået taget mig sammen til at prøve mine nye make-up produkter fra Xomii af! Er virkelig ked af, at jeg ikke holdt mit løfte om review i onsdags, men jeg har simpelthen været hængt op i begge ører, samt været syg de sidste 3 dage. Men nu fik jeg det prøvet af! Umiddelbart helt fantastiske produkter, nemme at lægge og føles gode. Om min allergi kan tolerere det - ja det er jo så spørgsmålet! Der vil gå lidt tid før jeg kan mærke det, og måske nogle ekstra prøvelser, derfor tillader jeg mig at lade Review'et vente lidt ekstra på sig, for at i kan få den hele sandhed om mine oplevelser med make-uppen. Spændende spændende!

I kan se frem til et review i den nærmeste fremtid :)

1 kommentar:

  1. Jeg vil glæde mig til at læse dine erfaringer med deres produkter ;)

    // Sandra

    SvarSlet